Friday, March 4, 2011

Book Cover

Hai... Kali ni saya buat book cover, ni untuk hubby saya, so materialnya kain jeans, dan kain cotton.
Sebelum saya mula buat saya search dulu tutorialnya, so saya guna tutorial dari Mairuru. Tq Mairuru.


Bahagian kiri book cover yang terbuka.



Bahagian kiri book cover yang tertutup. Ada tape boleh laras untuk ubahsuai mengikut ketebalan buku..


Gambar kedua bahagian kiri book cover yang tertutup.




Tapi malangnya, book cover patut ditambah dalam 1 cm lagi ketinggiannya, sebab tak muat untuk buku yang lebih besar. Walaubagaimanapun.. my hubby kata ok, cantik dan boleh guna. :)

1 comment:

  1. You have a real ability for writing unique content. I like how you think and the way you represent your views in this article. I agree with your way of thinking. Thank you for sharing. Get More Info

    ReplyDelete